background

Features

background

Wat maakt ClientMaster uniek en onderscheidend?

Er zijn talloze CRM-systemen op de markt, wat maakt ClientMaster uniek en onderscheidend?

ClientMaster heeft zichzelf gepositioneerd als de ideale keuze voor financiële bedrijven om diverse redenen. Allereerst begrijpt ClientMaster de specifieke behoeften en vereisten van financiële instellingen. Het systeem is zorgvuldig ontwikkeld om te voldoen aan de strenge regelgeving en compliance-eisen die inherent zijn aan de financiële sector.

Partner

De werknemers van ClientMaster hebben ruime ervaring in technische zaken én uitstekende kennis van financiële markten en AIFM wet- en regelgeving. Wij voelen ons dan ook meer partner dan leverancier.

AFM/DNB Geschikt

Onderscheidend van andere CRM oplossingen: alle onderdelen voldoen aan alle door AFM/DNB gestelde richtlijnen.

Denk daarbij aan document signing, sanctielijst controles, know your customer (KYC) verslaglegging, AIF en AIFM (ESMA) rapportages.

ESMA Rapportages

AIF en AIFM rapportages voor fondsen en fondsbeheerders ingewikkeld? Niet met ClientMaster. De meeste data is immers al voorhanden. Vanaf nu met een druk op de knop al uw rapportages beschikbaar.

Relatiebeheer

Alle informatie rondom uw relaties en heldere processen- en communicatie naar uw relaties.

Fondsbeheer

Fondsinformatie, deelnames, betalingen door-en uitkeringen aan relaties

Sanctielijst controles

ClientMaster controleert periodiek of manueel uw bestand op de aanwezigheid van relaties die voorkomen op de nationale of internationale sanctielijst of freeze list.

Know your customer (KYC)

Niet alleen banken, maar alle financiële instellingen zijn verplicht een goed KYC/CDD-beleid te voeren. ClientMaster verzorgt planning en verslaglegging van de initiele en periodieke documentatie.

Communicatie

Versturen van e-mail of hardcopy correspondentie. Stuur gepersonaliseerde documenten naar een enkele relatie of een groep. Tevens is verstuurde correspondentie beschikbaar in het klantportaal.

Klantportaal

Klantportaal in eigen huisstijl. Geef uw relaties toegang tot correspondentie en portefeuille.

Workflows

Wolkflow gestuurde processen en communicatie voor foutreductie en tevreden klanten.

Documentbeheer

Documenten in uw eigen omgeving signed opslaan. Veilig en AFM Proof.

Single Sign-on

Veilige single sign-on authenticatie. Mail- en documentkoppeling met Office 365.

Micro Services

Geintegreerde services voor onder andere controle en zoeken van IBAN, SEPA, adres en geo-locatie

Telefonie Integratie

Voordat u opneemt alle klantinformatie al op uw scherm. Efficient en servicegericht.

Neem contact op voor meer informatie